Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh podnikatelského záměru: E-shop se spodním prádlem
Dabergerová, Dana ; Šmíd, Ondřej (oponent) ; Martinovičová, Dana (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského záměru na založení internetového obchodu s dámským a pánským spodním prádlem. Práce vychází ze získaných informací, analýzy současného stavu a následnou realizací včetně finančních plánů a výhledu do budoucna.
Podnikatelský záměr založení společnosti
Hladíková, Jana ; prof. RNDr. Josef Hynek, Ph.D., MBA (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vypracovat podnikatelský záměr pro otevření maloobchodní prodejny se spodním prádlem. V první části se snažím shrnout všechna teoretická fakta a východiska, která souvisí s daným tématem, v praktické části se budu zabývat vytvořením podnikatelského záměru pro novou prodejnu včetně důležitých analýz.
Podnikatelský záměr
Hanáková, Lenka ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je navržení podnikatelského plánu pro obchod se spodním prádlem v menším městě na jižní Moravě. Samotná práce je rozdělena do tří částí. První část je věnována teoretických východiskům, o která se práce bude opírat. Druhá část se zaměřuje na analýzu trhu a okolí podniku, na kterou navazuje část poslední, která je již věnována samotnému podnikatelskému plánu.
Chování spotřebitele při nákupu bavlněného spodního prádla
Lasáková, Luisa
Tato diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním v oblasti nákupu bavlněného spodního prádla. Cílem práce bylo zjistit, jaké je povědomí o této problematice hlavně mezi českými a slovenskými spotřebiteli, zároveň identifikovat problémy spojené s nákupem bavlněného spodního prádla, ochotu nákupu a znalosti v dané oblasti. Pro naplnění cíle je využito kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření (N = 212), a kvalitativního výzkumu (N = 38) skládající se z eye-trackingového výzkumu a hloubkového rozhovoru. Význam se klade především na preferenci barev, umístění certifikační infografiky, složení materiálu a cenu. Na základě výsledků jsou v závěru uvedeny doporučení pro prodejce spodního prádla z organické bavlny.
Návrh podnikatelského záměru: E-shop se spodním prádlem
Dabergerová, Dana ; Šmíd, Ondřej (oponent) ; Martinovičová, Dana (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského záměru na založení internetového obchodu s dámským a pánským spodním prádlem. Práce vychází ze získaných informací, analýzy současného stavu a následnou realizací včetně finančních plánů a výhledu do budoucna.
Podnikatelský záměr založení společnosti
Hladíková, Jana ; prof. RNDr. Josef Hynek, Ph.D., MBA (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vypracovat podnikatelský záměr pro otevření maloobchodní prodejny se spodním prádlem. V první části se snažím shrnout všechna teoretická fakta a východiska, která souvisí s daným tématem, v praktické části se budu zabývat vytvořením podnikatelského záměru pro novou prodejnu včetně důležitých analýz.
Podnikatelský záměr
Hanáková, Lenka ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je navržení podnikatelského plánu pro obchod se spodním prádlem v menším městě na jižní Moravě. Samotná práce je rozdělena do tří částí. První část je věnována teoretických východiskům, o která se práce bude opírat. Druhá část se zaměřuje na analýzu trhu a okolí podniku, na kterou navazuje část poslední, která je již věnována samotnému podnikatelskému plánu.
Výkonnostní nastavení optimalizace pro vyhledávače eshopu Trenýrkárna.cz
Skopal, Ruslan ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Saparov, Pavel (oponent)
Identifikace obecně známých informací týkajících se optimalizace pro vyhledávače (SEO) na českém internetu. Reálné testování dopadu "off page" faktorů, kterými mohou být odkazy, směřující na sledovaný web nebo například PR články, ale i další. Stejně tak i vyhodnocování "on page" faktorů, kterými jsou "description", "title" nebo "key words" a další. Následné zmapování dopadů změn a to jak ekonomických, tak i obratových v konkrétním eshopu Trenýrkárna.cz. Hlavním cílem této práce je pokus o identifikaci funkčních SEO technik, které mají reálný dopad na pozici eshopu ve vyhledávači. Důležitým parametrem metriky při vyhodnocování funkčnosti změny bude přitom profitabilita a obrat eshopu. Proto bude kladen veliký důraz na konverznost a časovou zátěž. K teoretické části budu využívány zejména knihy publikované z důvodu objasnění problematiky SEO. Stejně tak i různé internetové blogy a diskuze. Závěrem a výstupem bude tedy hodnocení výsledků konkrétních úprav SEO na eshopu Trenýrkárna.cz.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.